2 mei 2014

foto's: Dagje Amsterdam #2


Oeps... alweer naar Amsterdam geweest! Het blijft gewoon een leuke stad! Ook deze keer weer een aantal foto's gemaakt. Niet zo veel als de vorige keer, maar genoeg om een artikel van te maken :)






Ik moet toe geven dat ik de laatste tijd het erg leuk vind om persoonlijke blogs/artikelen te lezen! Vaak diaries, iets waar Jaimi bijvoorbeeld heel goed in is! Dus ik dacht, hey! Als zij het kan kan ik het ook! Ik heb me zelf voor gesteld om meer diaries te schrijven, maar dan moet er natuurlijk wel iets te beleven zijn!

Ik ben naar het rijksmuseum geweest. Mijn vader en ik hadden al heel lang het idee om daar een keer naar toe te gaan, niet voor de nachtwacht, maar voor de lotus dome! die grote bol met allemaal bloemen waar licht uit komt! Heel gaaf ding! De nachtwacht was trouwens ook bijzonder hoor, dat zeker! Maar mijn favoriet was toch wel de lotus dome. /stodioroosegaarde

Daarna een over heerlijk drankje gedronken met jawel "superfood/fruit"!
En nu ik toch in Amsterdam was kon ik net zo goed een kijkje nemen bij de nieuwe forever 21! Maar hier volgt binnen kort nog wel een artikel over!


Vinden jullie het leuk om diaries te lezen? Wat hebben jullie gedaan? 
Laat een comment/opmerking achter!

Geen opmerkingen :

Een reactie posten