6 mei 2014

Forever 21


In mijn vorige artikel vertelde ik dat ik naar de Forever 21 in Amsterdam ben geweest. In dit artikel ga ik vertellen wat ik er van vond. En ik hoop jullie een beetje een idee te kunnen geven van de winkel zelf.








De F21 (Afkorting van Forever 21) was super leuk, maar ook enorm overweldigend! Een mega-winkel! Met een super lange rij -die volgens mijn vriendin heel snel voorbij gaat.- Ik heb het zelf niet mee gemaakt, omdat ik niet echt iets zag waarvan ik dacht WAUW! En als ik dat wel zag dan was de maat te groot, of niet in de juiste kleur. Ook vond ik de rij een beetje te lang, maar het was wel leuk om het gewoon gezien te hebben!

De winkel zelf is handig ingedeeld in "stijlen" stoer bij stoer, lief bij lief en basic bij basic. Erg makkelijk! Ook hebben ze enorm veel accessoires en vooral als je naar statement kettingen zoekt slaag je hier waarschijnlijk! Jaimi vond de sport afdeling een aanrader, en daar ben ik het wel mee eens. Doordat het zo overweldigend is, is het wel moeilijker om echt iets leuks te vinden denk ik. Het is daarom handig om van te voren al op de website te kijken zodat je al een kleine indruk hebt.

De Forever 21 ligt in amsterdam op de Rokin 19 hij is ook bereikbaar vanaf de kalverstraat.

Ik hoop dat ik jullie zo een beetje een idee heb kunnen geven van de F21, neem maar van mij aan dat het een stuk groter is dan het op de foto's lijkt! Is een van jullie al in de nieuwe F21 geweest? 
laat een comment/opmerking achter!

Geen opmerkingen :

Een reactie posten