28 apr 2014

Healthy broodje #1


Een gezond broodje kan heerlijk zijn! Geloof mij maar. Zo af en toe heb ik een soort "healthy-mood." Dan maak ik alleen maar gezonde broodjes met sla kaas en dat soort dingen, heerlijk <3. Vandaag een van mijn favoriete broodje gezond.


Italiaanse bagel
- 4 personen -

Mozzarella⎪Snoep tomaatjes⎪Pesto⎪Bagel

Weetje, ik begin gewoon met mijn favoriete broodje gezond: De Italiaanse bagel. Ik hou van bagels, dat is ook de rede waarom ik zo van de bagel & beans hou. Oke echt súper gezond is 'ie niet, maar hey! Alles beter dan een broodje hamburger, toch?!

simpel te maken: 
Eerst smeer je de pesto op je bagel, laten we zeggen dat dit de "boter" is.
Op de pesto leg je een stuk of 4 plakjes mozzarella, want dat mag wel!
Snij een aantal snoep tomaatjes (kleine cherry tomaatjes) doormidden en verdeel deze over je bagel.
Serveer met wat olijven er bij. Of doe rucola-sla op de bagel.




laat mij weten als je hem gaat maken of al hebt gemaakt! Of heb je zelf nog een lekker gezond recept? Laat een comment/opmerking achter!

1 opmerking :