2 feb 2014

five favo's: Sweater Weather #2



hey
ik krijg binnenkort een bril dus wat je zou denken is dat ik een brillen top 5 zou maken, maar nee! dit is een sweater top 5. Zelf ben ik echt zo'n type die het liefst elke dag een sweater draagt. Jammer genoeg gaat dat hem niet worden! je kunt namelijk niet je hele leven in de zelfde kleren lopen -of denken jullie van wel?! nou ja misschien als je 356 sweaters hebt! oh ja dan hoef je met deze top 5 6 er nog maar 350! ja dat dus dit is geen top 5 maar een top 6, er waren gewoon zo veel leuke sweaters!






1. MANGO sweater (24,99)  
2. MR. GUGU MISS GO sweater (49,95)
3. ELISE STORE sweater (15,00)
4. H&M sweater (19,95)
5. MR. GUGU MISS GO sweater (49,95)
6. FASHAVES sweater







ik zal over alle sweaters wat vertellen:

1. dit is denk ik een van mijn favoriete sweaters uit dit rijtje! ik vind de oude mickey mouse ook wel wat hebben <3
2. WOW wat vind ik dit een gave sweater! ik zei schreef net dit is een van mijn favoriete, nou dit is dus mijn favoriete! ik zou zeker een kijkje nemen op de website van mr. gugu miss go. oké het is niet het h&m prijsje dat we gewend zijn, maar hey! dit is toch wel ietsje meer waard! nummer 5 is trouwens ook van het zelfde merk. ik vond het namelijk ook wel gaaf om food-sweaters te laten zien.
3. deze sweater komt van de ELISE STORE waar ze wel meer van dat soort namaak dingen verkopen! zoals HOMIES en een OBEY. deze BOY sweater hadden ze ook in het bordeaux rood. vind ik persoonlijk een leuker kleurtje!
4. deze sweater van de H&M is meer een trui dan wat wij een sweater vinden, maar omdat sweater engels is voor trui heb ik hem er ook bij gezet. tja... dit is gewoon H&M zoals we gewend zijn!
5. hier hebben we alweer zo'n gave sweater deze is ook van mr. gugu miss go! met die tekst R.I.P DIET vind ik hem wel leuk al zou ik hem zonder denk ik ook wel gaaf vinden!
6. deze sweater komt van FASHAVES waar ze wel meer kleren -en ook accessoires- verkopen met zulk soort grapjes er op bv: je mappele coco of Where's Yves?. vind ik heel grappig!



bron: x 


broek H&M | ringen H&M | all stars PRO | sweater BERSHKA 



ik ben net terug uit de stad waar ik ook een leuke sweater zag nu is het niet 5, niet 6, maar seven favo's! hij komt van de BERSHKA en ik vind hem een beetje lijken op een tomboy sweater alleen is hij toch ook weer heel anders. ik heb er meteen wat andere kleren bij gedaan zodat jullie ook een idee krijgen van mijn style



het lijkt mij leuk om binnen kort een soort how to style? doen met food-sweaters, omdat ik ze altijd zo leuk vind alleen geen idee heb hoe je ze leuk (!!!) kunt combineren

zet in een comment/opmerking welke jij het leukste vond en of je het leuk vind om een how to style? met food-sweaters te krijgen.




Geen opmerkingen :

Een reactie posten