3 feb 2014

Inspiratie: Seeds Design



hoi
aangezien mijn huiswerk maand voorbij is leek het mij wel leuk om een hele week elke dag (!) een kort artikel te schrijven als een soort cadeautje! vandaag beginnen we dus met een inspiratie bron namelijk design seeds dit is een website die allemaal foto's post en daar bij de kleuren die in de foto's voorkomen in een palet er naast. ik bekijk deze foto's vooral voor de leuk, maar ik kan me ook heel goed voorstellen dat je de foto's en kleuren gebruikt voor het inrichten van je nieuwe kamer of voor het ontwerp van je website misschien?!


zo'n foto met het kleuren palet ziet er dan ongeveer zo uit:

vaak staat er onder ook nog de naam van het "palet" dat is bij deze "Flora brights"

mijn favoriete palet is de "marshmallow hues" in dit palet zitten wat lichtere kleuren misschien wel een beetje richting de pastel kleuren?


wat grappig is is dat je ook op de kleuren kunt zoeken! als je bijvoorbeeld een kleur heel mooi vind op je kamer en je wilt daar leuke combinatie's bij dan kun je die gewoon zoeken! heel handig.
 dit kwam er uit toen ik naar de bovenste kleur uit het palet "marshmallow hues" zocht:


dat is weer heel anders dan de "marshmallow hues"

kortom neem zeker een kijkje op deze website of je nou inspiratie nodig hebt of niet het is zeker een aanrader!

welke kleuren combinatie vind jij leuk? laat een comment/opmerking achter vind ik leuk om te lezen





Geen opmerkingen :

Een reactie posten