25 apr 2014

Ananas: En eten op je kleren

 bron: onbekend

Eens in de zoveel tijd komt 'ie weer terug, de ananas. Ik heb het gevoel dat het nu zo'n ananas moment is. Dus daar moest weer een artikel over geschreven worden :)

De trend:
Ananas, maar misschien kan ik er beter maar fruit van maken, want ook meloen kom ik heel vaak tegen. En er zijn vast nog meer te bedenken! Ik vind het een leuke trend. Lekker zomers. Misschien komt het ook wel doordat wij steeds gezonder willen eten. Daar hoort fruit dan ook bij. 
Maar dan bedenk ik opeens dat ik donuts op een t-shirt ook wel leuk vind, en een cupcake, enzovoort.

Tip:
klik hier voor donuts die je uit kan printen, en klik hier voor leuke ideeën om met deze uitgeprinte donuts te doen of kijk hier onder naar het plaatje.



"Wat is dat toch met eten op je kleren?"


Daar wil ik wel eens meer over weten! Als je een idee hebt of zo iets laat dan een reactie achter of mail naar: smiletoit.info@gmail.com 

bron: volkskrant magazine

Geen opmerkingen :

Een reactie posten