11 mrt 2014

Review: Dip & Clean nagellak remover HEMA


Het was dit weekend zooooo lekker weer, dat ik besloot naar de stad te gaan. Ik heb niet zo veel gekocht, maar een van de dingen die ik gekocht heb is deze nagellak remover. Het is niet zo maar een nagellak remover, want je druppelt het niet op een watje en gaat dan je nagel schoon maken. Nee, je "dipt" je nagel er in een beetje wrijven en tadaa!

oh ja, Ik heb de 5 (en inmiddels al 7) volgers behaald op bloglovin! yay! bedankt allemaal!
en als jij op dit blauwe vakje hier onder drukt dan worden het er 8!


Follow on Bloglovin

info:
Ik vind het zelf erg prettig werken. De verpakking is oké, niet bijzonder gewoon roze/zwart lekker simpel en typisch HEMA. Wat me opvalt is dat als ik mijn nagels erin gedipt heb ze daarna goddelijk ruiken -voor een nagellak remover dan, he!- natuurlijk moet je niet zo maar de dop open draaien en gaan ruiken want dat ruikt gewoon zoals nagellak remover en is behoorlijk slecht voor je!

hier zie je het gaatje waar je in moet dippen zo dra je je
vinger er in steekt wordt hij groter, hoor!

werking:
Hij werkt enorm handig en snel! Als je 1x goed wrijft dan is dat meestal wel genoeg, maar dat betekend wel dat niet alleen je nagel maar je hele vinger er onder de nagellak remover zit. Ik weet niet of dat heel slecht is alleen ik ben bang van wel! Het is daarom wel erg handig om na het dippen even je nagel/vinger in te wrijven met een goede olie of een crème zodat je nagels/vingers niet al te droog worden. Dus dat is niet een heel groot probleem. Wel gaan af en toe gaan de randjes van je nagellak er niet zo goed af. Dat is jammer, maar vergeleken met de normale nagellak remover maakt dat niet uit, want deze werk toch een stuk sneller! Ook heb ik het idee dat hij erg duurzaam in gebruik is aangezien je een sponsje gebruikt en daardoor de nagellak remover vaker kunt gebruiken

hier zie je dat ik mijn nagel in het potje dip. En sorry dat mijn vinger hier zo
dik lijkt!

Where to buy?
Euhm.... ja..... Er staat zelfs HEMA op de verpakking dus dat is niet zo moeilijk toch?!
-2,75 per 75 ml
Ik heb gezien dat je hem ook van essence kunt krijgen die is zonder aceton, maar wel iets duurder.
-2,99 per 75 ml

conclusie:
Erg handig en ruik best lekker!
kan voor uitdroging van je nagels zorgen, maar met goede verzorging kom je ver!
Werk veel sneller en fijner dan normale nagellak remover!


★★★☆☆
+snel
+handig
+lekker geurtje
+duurzaam in gebruik
 -veroorzaakt uitdroging van je nagels
 -met aceton

Hebben jullie al eerder zo'n nagellak remover gebruikt? Zo ja wat vonden jullie er van?
Zo niet zou je dit zelf kopen? Laat een leuke comment/opmerking achter! daar wordt ik heel blij van :)


Geen opmerkingen :

Een reactie posten