13 mrt 2014

New in: H&M rings



Ik heb mijn eerste ringen! Ik wilde al een tijdje wat leuke ringen en hier zijn ze! Toen ik bij H&M was heb ik ze meteen mee genomen ze zijn gewoon zo tof! Doen mij ook een beetje aan Jaimi denken. Ik heb gewoon wat foto's gemaakt voor een idee en wat leuke combinatie's!







Zoals je ziet heb ik geprobeerd zo veel mogelijk combinatie's  te maken sommige heel simpel met weinig ringen en andere juist heel druk. Door dat je met deze set enorm veel combinatie's kan maken vind ik het echt een fijne set! Ik wou eigenlijk ook nog foto's maken zonder dat ik de ringen aan heb, maar toen was de batterij van mijn camera (nou ja, het is gewoon een simpel foto toestel) leeg :(
En stiekem hoort bij deze set nog een duim ring, maar die ben ik kwijt
(ja, i know ik ben een rommelkont ;)

Ik heb nu al een paar dagen mijn cito uitslag, en ik ben heel blij! ik heb vwo advies! yay!
alleen we moeten nu nog steeds door werken..... misschien herkennen sommige van jullie dat ook?

En wat is het heerlijk weer. Ik vertelde in de 'Fairy tale tag' over dat ik niet zo snel naar buiten ga, nou met dit weer echt wel! Ik heb niet alleen foto's van mijn ringen gemaakt, maar ook van de natuur die komen over een tijdje online! Geniet nog lekker van het weer komende weken!

Vinden jullie dat ik een goede keuze heb gemaakt voor mijn eerste ringen? laat een comment/opmerking achter ik zal zeker terug reageren en als jij een blog heb neem ik daar ook een kijkje :)


Ringen H&M (4,95)

4 opmerkingen :