6 mrt 2014

Random tips #2


Hi!
De laatste tijd heb ik weer zoveel handige dingen ontdekt die ik echt met iemand moest delen. En kijk daar is een blog nou handig voor! dus hier weer wat tips die iedereen wel kan gebruiken.


1. Thee warm houden
Een tijdje terug sprak ik af met een vriendin. We moesten even in de stad iets halen, maar we hadden nog een (te) warme thee staan. Oplossing: aluminium folie om het glas heen doen. Toen we thuis kwamen was de thee perfect, niet te warm en niet te koud!




2. koffiebeker deksels
Je kent ze wel van die deksels die ook vaak op starbucks bekers zitten. Ze zijn super handig, dus bewaren! Voor op vakantie of gewoon als je naar de stad gaat, deze deksels zorgen er voor dat je drankje niet uit de beker valt en zo makkelijk mee te nemen is. Zulk soort deksels kun je ook bij tankstations vinden! Ik heb er nu al 3.

bron: x 

3. Phone case
Heb je jaren gezocht naar dat ene leuke hoesje met die leuke foto er op? kun je hem maar niet vinden? Waarom zou je hem niet gewoon zelf gaan maken? Het is super simpel je zoekt een site op waar je je eigen hoesje kan ontwerpen. Zoek dat plaatje wat je er graag op wil via google. En ontwerp je hoesje dan met die foto erop! Zo simpel is het!

Denken jullie deze tips te gaan gebruiken? Of zijn er dingen waar jullie tips over willen? Laat het mij weten in de comments/opmerkingen en misschien zie je jouw vraag wel terug in de volgende random tips!

Geen opmerkingen :

Een reactie posten