4 mrt 2014

Liebster award



hi sweeties!
Ik ben genomineerd voor Het Liebster award! Dit award is een award voor bloggers die onder de 200 volgers hebben op hun blog, het is de bedoeling dat je het award door geeft en zo onbekende bloggers in het zonnetje zet. Super leuk toch?!
 Ik ben genomineerd door Lotte als je op haar naam klikt kom je bij haar website dat moet je zeker even doen!

Bij het award krijg je ook een paar opdrachten:

1. Noem degene die jou genomineerd heeft 2. Beantwoord 11 vragen van degene die jou genomineerd heeft. 3. Nomineer zelf 9 bloggers 4. Stel deze bloggers 11 vragen 5. Breng de genomineerde bloggers op de hoogte.


Deze opdrachten zal ik in dit artikel uitvoeren!

Lotte heeft mij deze vragen gegeven:

1. Wat is je favo kledingmerk?
H&M. Daar slaag ik altijd wel of het nou gaat om basics of om eye catchers!

2. Wat vind je er van dat je genomineerd bent voor het Liebster Award?
WOEHOE! ik vind het super tof! Echt bedankt Lotte <33

3. Wat is je grootste droom?
Ik wil heel graag veder komen met bloggen! en ik hoop dat ik het leuk ga hebben op de middelbare     -je zit er tenslotte 6 jaar van je leven-

4. Wat is de grootste mis koop die je ooit hebt gedaan?
oeh, weet ik eigenlijk niet zo goed vaak denk ik heel goed na voordat ik iets koop.

5. Wat vind je het leukste aan bloggen?
dat je al je ideeën kwijt kan. En dat er mensen zijn die er tijd aan besteden om je blog te lezen en een reactie te sturen. Ja dat is het wel!

6. Zou je een blog willen die heel beroemd is, zodat je er bakken met geld mee kan verdienen?
Het lijkt mij wel super leuk om een grote blog te hebben, maar ik hoef er niet perse geld mee te verdienen. Ik doe dit immers voor de lol he! 

7. Wat is je favo nagellak merk?
Ik heb niet echt een favoriete nagellak merk, ik gebruik heel veel verschillende soorten merken. Wel heb ik een favoriet lakje -ik draag hem al 3 jaar- Hij komt van Cartrice en is zo'n mooie blauwe kleur, liefde <3. Helaas begint hij nu een beetje kolderig te worden, ja wat verwacht je dan Pleun? dat hij na 3 jaar nog helemaal oké is?!

8. Welke make-up merk gebruik je elke dag of heel vaak?
mag ik eerlijk zijn? ik draag eigenlijk bijna nooit make-up, nee zelfs geen mascara! Het enige dat ik gebruik is baby lips van mabyline, maar kun je dat wel make-up noemen? -review 

9.Wat zijn jouw favoriete bloggers?
Jaimi & Diana  geen veder uitleg nodig toch?!

bron: x

10. Wat is je favo budget make-up merk?
zoals ik al zei gebruik ik dus bijna geen make-up. Wel veel nagellak en daardoor ken ik het merk essence heel goed. Ik lees vaak goede reviews over dit merk dus ik denk dat dit wel een fijn (budget) merk is! iemand meer ervaring hier mee?

11. Wat is je grootste angst als het gaat om beauty?
Dat ik wakker word en mijn make-up doe en denk dat ik er super fabulous uit zie, terwijl ik het grootste beauty blooper ben uit de geschiedenis! Dus ik denk dat ik nog even goed de het boek "Beauty" van Lauren Conrad ga lezen voordat ik aan de slag ga met make-up ;)

De genomineerde (door mij ;)
1. Willemijn 
super leuke blogger+youtuber en ook nog eens een hele aardige meid!
2. Naomi&Kim 
2 goede vriendinnen die hun interesses delen!
3. Naomi 
Creatief en kletskous ;) klein detail: als je met je muis over haar website gaar ontstaan er glitters alleen daarvoor al naar haar website gaan! 
Een "verse" blogger die nog maar net begonnen is met bloggen.
5. Malou 
een leuke studente die ondanks de drukte in haar leven tijd besteed aan bloggen
6. Melina 
Wauw! echt een hele mooie lay-out en haar blog is net zo leuk!

En veder ben ik niet gekomen..... ik heb het hele internet afgespeurd naar leuke blogs, maar de meeste hebben Het Liebster Award al ontvangen (het zou ook zo maar kunnen zijn dat iemand die hier tussen zit hem al genomineerd is you never know) 

Ik heb het aantal volgers bepaald via bloglovin'. Het kan dus ook zijn dat sommige bloggers uit dit rijtje meer dan 200 volgers hebben.

Deze vragen zijn voor de 6 bloggers die ik heb genomineerd:

1. Vertel iets over je zelf of je blog dat nog weinig mensen weten.
2. Wat gaat voor: beauty of fashion?
3. Waarom ben je begonnen met bloggen?
4. En wat vind je er zo leuk aan?
5. Wat zou je nooit dragen?
6. Omschrijf je stijl in een paar worden.
7. Welk land of welke stad wil je graag een keer bezoeken?
8. Als je op internet zit welke sites/blogs lees je dan als eerst?
9. Waar neer voel je je op je best?
10. Wat vind je er van dat je genomineerd bent voor deze award?
11. Je favoriete foto? (plaats hem onder de vraag)

als je genomineerd bent heb je als het goed is een mailtje ontvangen van mij.

Dit is waarschijnlijk een van de langste berichten die ik ooit getypt heb. ik hoop dat jullie het een beetje leuk vonden.


5 opmerkingen :

  1. hey! ik vind dat je mijn vragen super goed hebt beantwoord! ik vond 9 bloggers het liebster award geven ook moeilijk want ik lees vaak grote blogs dus tja.. maar ik vind wel dat je het super gedaan hebt!
    liefs, Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, Dankjewel! en leuk dat je nog even reageert op mijn artikel!

      Verwijderen
  2. Awh, dankjewel voor het nomineren!! Echt heel leuk, Laura, mijn vriendin, vind dit vast geweldig.
    Liefs,
    Naomi

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Geen dank, je hebt gewoon een super leuke blog! En wat leuk om te horen dat Laura je vriendin is!

      Verwijderen
  3. Zou je mijn blog ook willen bekijken? fashion-bodine.blogspot.com. X ps. Jou blog is echt leuk!

    BeantwoordenVerwijderen