1 jan 2014

happy new year

happy new year!

lieve iedereen, ik hoop dat jullie een leuke jaarwisseling hebben gehad!
ik wil jullie een soort quote meegeven voor 2014. iets waar je altijd aan moet blijven denken -vind ik 

Probeer!
als je iets niet probeert zal het ook nooit wat worden.


op de juiste momenten moet je hier aan denken. wees nooit bang om iets te proberen! wil je iets heel graag, maar vind je het ook spanend try! try! try!

Dit zijn de dingen waar ik dit jaar naar uitkijk of graag wil bereiken:
-een eigen blog. Ja ik heb nu al een eigen blog, maar dit is nog maar een probeersel ik hoop dat ik dit jaar een echte blog kan beginnen dat lijkt mij zo tof
-naar een middelbare school gaan! ja.. het wordt mijn laatste jaartje op de basis school. ik weet dat ik het heel erg ga missen. en aan de andere kant kijk ik er heel erg naar uit hoe het daar zal zijn. het enige waar ik tegen op kijk is het huis werk. ook al weet ik dat je als je iets wil bereiken je daar iets voor moet doen (ook weer een soort quote ik dat jaar aan zal blijven denken!)

wat willen jullie graag dit jaar bereiken of kijken jullie naar uit! stuur een comment daar maak je me heel blij mee!

Geen opmerkingen :

Een reactie posten