16 apr 2014

Review: Scentchips (Geurkaars)


Oké, de titel klopt niet helemaal, want Scent chips zijn geen geurkaarsen. Scent chips zijn stukjes wax met een geur. Je kunt ze boven een kaars laten smelten zo verspreid de geur over je kamer! Benieuwd? lees meer!

Hier zie je goed hoe schattig ze verpakt zijn in een super leuk doosje:



Ik heb 8 scentchips gekocht bij de Intratuin. Ik betaalde hier  3,95 voor. Ik heb wat zoette en wat frisse geuren gekozen. Bij elke scent chip die ik heb zal ik de geur omschrijven.



fris & Fruitige geuren zoals 'lemon'

zoette geuren zoals 'pie crust'

Lemon
-Fris & Fruitig-

Enorm frisse geur. Lekker voor in de zomer. Hij ruikt erg sterk waarschijnlijk het sterkste van al mijn scent chips. Daarom echt een aanrader! Hij ruikt erg naar Citroen... misschien iets zoeter, maar wel lekker!

Melon
-Fris & Fruitig-

Meloen geur? Haha! Dat zie je niet vaak, of wel soms? Ik vond het erg origineel, en hij rook ook best oké, dus besloot ik hem mee te nemen. Het is een mix tussen de geur van honing meloen en water meloen. Echt een zomerse geur die me ook een beetje aan fruit thee doet denken, haha.

Pie crust
-Zoet-


Lekkere geur, die moeilijk te omschrijven is. En echte geur is het niet, hij ruikt erg nep, jammer. Maar  toch een lekkere geur. Helaas niet zo heel sterk, ook jammer.  Mijn broertje heeft deze foto gemaakt, voor de gene die dat leuk vinden om te weten!

Peppermint
-Fris & fruitig-


Peper munt is zo'n typische geur waarvan (ik vind) dat je hem wel moet hebben als je zulk soort geurkaars-achtige dingen hebt. Hij ruikt lekker fris, maar is ook heel makkelijk met zoette geuren te combineren. De geur zelf ruikt erg naar Koning Wilhelmina peper munt, heerlijk <3

Strawberry
-Fris & fruitig-


Dit is nou zo'n on-typische geur, waarbij je denkt; moet ik dat nou wel kiezen? Is het niet een te fruitige geur? Nou deze zou ik zeker mee nemen, echt lekker! Aardbeien zijn sowieso altijd mijn favoriete fruit soort geweest, dus misschien ligt het daar aan, maar ik vind hem lekker!

Vanilla
-Zoet-


Vanilla moest ik ook mee nemen. Valt niet veel over te zeggen.....

Vanilla Icing
-Zoet-


Ik zat lang te twijfelen of ik Vanilla of Vanilla Icing mee moest nemen. Tot dat ik zag dat ik ze allebei wel mee kon nemen! Vanille is basic, maar de geur Vanilla Icing ruikt ook nog er basic! Een klein verschil is er wel: Vanille Icing ruikt iets Frisser, maar het blijft een zoette Vanille geur! Veder kun je echt geen verschil zien. Ze hebben zelfs de zelfde kleur!

Créme brûlée
-Zoet-


Créme brûlée een van de zoette geuren die erg 'echt' ruikt. (behalve vanille dan he?!) Heerlijk zoet eigenlijk echt iets voor de winter, maar kan vast ook in de lente & zomer!





 Heb ik de geuren een beetje goed omschreven? Of wil je nog preciezer weten hoe mijn scent chips ruiken? Laat het weten door een comment/opmerking te sturen! (kun je eigenlijk altijd doen :)




Geen opmerkingen :

Een reactie posten