24 dec 2014

Random tips - kerst special

Het is weer een tijd geleden dat ik een random tips -blogpost heb gemaakt. Dus tijd voor een nieuwe Random tips. En omdat het morgen 1e kerstdag is zit deze post vol met random tips voor kerst:


Kerst boom washi tape kaart:

Een last minute kerst kaart tip: pak een stuk papier en washi tape. Maak met het washi tape (de kleur hoeft echt niet perse groen te zijn, zilver of rood zou ook heel leuk zijn!) een kerstboom zoals het voorbeeld hier boven. Iets liefs op de achterkant schrijven en de kaart is Ready to go! 


Lint & jurk:


Dit is een simpele tip, maar toch heel handig! Met een lintje -een kerstig printje of kleurtje is leuk- kan je makkelijk een LittleBlackDress op leuken. Waarschijnlijk heb je ergens in huis wel een lint liggen, of anders kan je altijd  je oma vragen :) Je hoeft het lint alleen maar als riem om je taille te binden en je bent klaar. Je kan als je wilt er een leuk strikje van maken, of het gewoon simpel laten zoals ik heb gedaan.


Lint & Haar:


Nog een tip waar je lint voor kan gebruiken: Maak een staart of knot in je haar en gebruik je lint om er een strik om heen te maken. Dit idee komt van mij zelf, maar ik zag het laats ook bij zoella:




Ik heb echt heel veel zin in kerst, het is echt zo leuk om gezellig met familie en vrienden samen dingen te doen. En dan vooral nu het buiten donker en koud is! Ik ga waarschijnlijk naar mijn opa & oma om daar samen met mijn familie kerst te vieren, whaaaaah can't wait!!!!!

Hierbij iedereen Fijne kerst!

Wat ga jij doen met kerst?



Geen opmerkingen :

Een reactie posten