26 aug 2014

Lifesplash ♥ meeting


Vlak voor de vakantie heb ik mij ingeschreven voor de Lifesplash meeting. Toen ik erover las heb ik mij meteen aangemeld, een beetje impulsief omdat ik eigenlijk niet wist waarneer ik kon. toen ik op vakantie was dacht ik aan bijna niets anders :) Niet voor niks het was een super leuke dag!



bron: x 

                                           

Ik heb zelf weinig foto's gemaakt, omdat ik zo aan het genieten was dat ik het deels vergat. Natuurlijk heb ik wel een foto gemaakt met Rutger, Jaimi en Denise. Alleen zal je net zien dat mijn haar niet goed zit :( Nou ja dat maakt niks uit, omdat de dag gewoon super gezellig was! Ik wil Jaimi echt ongelooflijk bedanken echt super leuk dat je dit doet! En ook zo knap dat je dit organiseert! Ik kan hier wel -tig regels mee vol schrijven hoe leuk ik het van haar en haar vriendinnen vind dat ze dit doen! Jaimi is in het echt nog leuker dan ze al is! Super spontaan: Mijn Moeder en mijn zusje gingen mee. En Jaimi zij meteen hoi tegen Mijn Moeder & Zusje. En op het einde ze ze ook nog doe de groetjes aan je moeder! Zo leuk! Natuurlijk heeft ze met iedereen een beetje gekletst, en ze gaf ook veel lieve complimentjes. Als je de vlog hebt bekeken of nog gaat kijken: als ze de doos open probeert te maken zegt ze wat heb je mooie nagels, dat zij ze tegen mij OMG! Ze lijkt echt gewoon een soort vriendin! Zij is absoluut mijn grootste voorbeeld!

Genoeg gekletst! Het was een super dag en ik raad iedereen aan om naar de volgende meetings te gaan! Op haar Blog kan je meer informatie vinden, en ook wat leuke foto's!

Jaimi als je dit misschien leest: Je bent in een woord Geweldig! Een groot voorbeeld! En je bent Jezelf (Een van de leukste personen die ik ken!)!!!!!!!



Vinden jullie het leuk als ik ook een keer een soort mini-meeting organiseer? Die zal natuurlijk een stuk kleiner zijn dan deze, maar als jullie het leuk vinden kan ik het wel een keer proberen!
Liefs, Pleun 

Geen opmerkingen :

Een reactie posten