6 jul 2014

Colorrain



Hi! ik ben begonnen met hardlopen, samen met een vriendin. Dus toen ik hoorde dat er een colorrain was werd ik helemaal enthousiast! Samen met mijn vriendin Noor hebben we 4 kilometer gerend, terwijl we onder gegooid werden met poeder. Het was echt super! Noor, als je dit leest ik vond het echt heel leuk om dit samen met jou te doen, en volgend jaar weer!







De laatste foto is absoluut de mooiste (gemaakt door mijn moeder). Bij de finish kreeg iedereen een zakje poeder, en toen gingen we aftellen totdat we het allemaal tegelijk de lucht in gooide en er een colorrain ontstond! Het is echt super leuk om te doen (en het ziet er geweldig uit)!


Hebben jullie wel eens mee gedaan aan zo'n soort hardloop evenement? laat het weten door een comment/opmerking achter te laten!


8 opmerkingen :

  1. Super leuke fotos! Ik vind dat er echt zo vet uit zien met die kleurtjes!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt, ik vind het inderdaad super mooi! Echt fotogeniek!
      Liefs,
      Pleun

      Verwijderen
  2. Wauw, ziet er echt uit als een hele toffe run. leuk dat je daar aan hebt meegedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Het was echt super om hier aan mee te doen!
      Liefs,
      Pleun

      Verwijderen
  3. Erg leuk! Ik ga ook een Colorrun meedoen in september en ik heb er al heel veel zin in! Het ziet er zo leuk uit :) Mooie foto's trouwens.
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Super leuk dat jij er ook aan mee gaat doen! Het is echt iets wat ik veel mensen aanraad :) Veel plezier en succes dan met het rennen!
      Liefs,
      Pleun

      Verwijderen
  4. Wat leuk! De laatste foto is echt heel mooi. Ik wil graag ook nog een keer mee lopen met de Colorrun, het lijkt me heel gaaf ♥

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik zou zeker mee doen! Het is echt heel leuk!
      Liefs, Pleun

      Verwijderen