5 jun 2014

Review: Andrélon haarspray


Ik dacht eigenlijk dat dit mijn eerste review was, maar blijkt dat ik eerder ook al een review schreef over scent chips & nagellak remover. Nou ja... vandaag dus weer een review, het komt niet zo vaak voor op mijn blog, omdat ik geen make-up gebruik, maar met mijn haar ben ik wel veel bezig dus haarsprays kan ik prima reviewen (mijn computer zegt dat 'reviewen' fout geschreven is dus als iemand weet hoe je het wel schrijft comment below)!

Verpakking


Ik heb geprobeerd om de product foto's iets leuker te maken door er lavendel bij te doen, gewoon voor de mooi. Ik vind het niet helemaal goed gelukt, maar beter dan gewoon een saaie foto van 2 flessen, toch?!

Oké, ik dwaal af. Wat vind ik van de verpakking? Leuk! Beide flessen hebben een soort ombré look. De "Fixatie" spray in het blauw-paars en de "Volume" spray in het groen-paars. veder staat er duidelijk op waar voor het is (Fixatie & Volume). Niks mis mee.

Werking (Fixatie spray)



Ik begin met de Fixatie spray, en volgende week review ik de Volume spray. De Fixatie spray belooft:  -Maximale Fixatie
-Haar dat de hele dag in model zit
-24/7 hold

Ik heb mijn haar gekruld, en daarna met de spray bespoten op de manier die op de fles staat beschreven. Ik heb hier geen foto's van aangezien ik vandaag mij niet zo lekker voel, en dus op alle foto's stoned kijk.... 

na een uurtje zitten de krullen nog precies zo als in het begin, maar na vier uur beginnen de krullen al iets minder te worden, alhoewel als ik iets een beetje frunnik aan mijn haar ze weer kompleet terug komen, geweldig! na een dag, zijn mijn krullen nog maar een beetje slag, beter dan zonder spray, dat wel! Maar van die 24/7 hold is niks waar, alhoewel er niks staat over hoeveel je dan moet spuiten (ja met een hele fles over je haar heen gesprayd, blijft het vast wel een week zitten, maar of dat nou zo handig is?)

Ik heb het idee dat je best wel lang kan doen met deze spray, tenzij je dus een hele bus spray over je haar heen moet doen, maar dat zal wel niet zo zijn. in deze bus zit 250 ml. en je kan het gewoon uit de dop spuiten zonder te schudden. Fijne spray komt niet te veel en niet te weinig uit, perfect!


Wil iemand nog de ingrediënten weten? Of ken jij een fijne haarspray? Laat een comment/opmerking achter, ik vind het leuk om jullie reacties te lezen!


1 opmerking :