20 mei 2014

Healthy broodje #2


Het weer is lekker warm de afgelopen tijd, en ik heb altijd het idee dat ik dan meer tijd besteed aan lunchen of ontbijten. Vandaar dat er weer een nieuw healthy broodje recept voor jullie is.

Nodig:

jonge kaasrucola slamosterd dille

Dit is een simpel broodje dat ik vaker maak. Hij is redelijk snel te maken (al valt niets te vergelijken met 123 pindakaas smeren :). Je begint met plakjes kaas te snijden, deze plakjes kan je daarna op je broodje leggen. Over de plakjes kaas smeer je nu wat mosterd dille, je kan zelf bepalen of je veel of weinig wil. Boven de kaas en mosterd dille leg je wat rucola sla, als je thuis andere sla hebt is dat ook prima. Een lekker glaasje vers geperste jus d' orange, en klaar is je ontbijt/lunch


Sorry, dat ik deze keer niet zo'n leuke "tadaaaa!" op mijn foto's had (deze had ik bij mijn vorige Healthy broodje wel: klik hier) maar af en toe werk de computer gewoon (gewoon?!) niet mee....


Vinden jullie zulk soort recepten leuk? Ga jij dit broodje zelf maken?
laat een comment/opmerking achter, dat vind ik super leuk!

Geen opmerkingen :

Een reactie posten