22 apr 2014

Mini DIY: wasknijper post


Ik hou er van om creatief bezig te zijn, vandaar dat er veel & vaak DIY's verschijnen op mijn blog!
Vandaag heb ik een hele simpele DIY, waar je weinig aan hebt, maar wel super schattig is!

Ik wil jullie trouwens nog bedanken. Ik heb intussen de 20 volgers op bloglovin' bereikt!
Echt heel tof!


Nodig:


printer papier⎪schaar⎪stiften & potloden⎪gum⎪washi tape (Hema)⎪wasknijpers

Ik was de lijm vergeten, maar die is ook erg belangrijk!

How to:


Begin met het opmeten van de wasknijper, zodat je goed weet hoe lang het papiertje wat je op de wasknijper gaat plakken moet zijn. Uit eindelijk was mijn papiertje ongeveer 5 cm bij 2,5 cm groot.
En dat komt er dan zo uit te zien:


Ik heb de buitenste rand met een zwarte stift omlijnd en de hulp lijntjes binnen gewoon met potlood.




Daarna kun je met hulp van de hulplijntjes er een soort envelop je op tekenen en en willekeurige tekst.


Nu kan je alle hulplijntjes uitgummen, want die hebben we niet meer nodig.


Knip het papiertje uit.



vouw hem op de manier die je hier boven ziet.


goed lijmen, een lijm stift kun je hier prima voor gebruiken. Je hebt geen hout lijm nodig of zo.
Plak hem netjes op de wasknijper en je krijgt dit:


we zijn nog niet klaar, want het kan altijd mooier! 




Je kan er een klein tekstje op krabbelen of je kan hem helemaal beplakken met washi tape, heel vrolijk! Misschien heb je zelf nog wel leuke ideeën? Je kan hem bijvoorbeeld insmeren met lijm en dan in glitters dippen. Of je kan hem met nagellak versieren! 


Het resultaat! super schattig, leuk om aan je vriendin te geven, of aan je zusje, broertje, opa, oma, vader & moeder?


Is zo'n mini DIY leuk? Laat het me weten als je het gaat maken of hebt gemaakt door een comment/opmerking achter te laten!

Geen opmerkingen :

Een reactie posten