10 feb 2014

update: ik ben (voor even) terug!


hoi,
na een lange tijd weg geweest -bijna een week (!) ben ik weer terug. benieuwd wat er is gebeurd? lees snel veder:  heb je hier geen zin in kun je altijd naar beneden scrollen daar staat nog een klein stukje over brillen!


Het begon allemaal op een rustig dagje toen ik besloot om wat extra tijd aan mijn blog te besteden. ik was een artikel aan het klaar maken wat de volgende dag online zou komen. toen ik daarvoor dus even op Willemijn's kanaal ging kijken. Ik dacht laat ik een leuke reactie achter laten en daar begon de ellende........

ik moest mijn geboorte datum in voeren dus ik typte in 2002, wat mij 11 jaar maakt. Blijkbaar is het heel erg als je als 11 jarige een reactie achterlaat op youtube, want op dat moment begon google mij te stalken: kon ik niet meer op mijn mail, ik kon het artikel waar ik mee bezig was niet meer afmaken (en ik maar hopen dat hij op geslagen was) als ik inlogde op mijn mail kreeg ik een pagina te zien waarop stond: u heeft een verkeerde datum door gegeven klik hier als u dit wilt wijzigen. Daar ben  ik is mijn vader de hele week mee bezig geweest en uiteindelijk -met hulp van nog iemand anders- is het gelukt!
dus vandaar dat die week dat ik elke dag een artikel zou posten niet gelukt is :( en vandaar dat sommige van jullie zelfs mijn blog niet meer konden zien of de plaatjes niet konden zien, maar wat ben ik gelukkig dat ik weer kan bloggen! in de tussen tijd heb ik me trouwens wel vermaakt ik ben bezig geweest met een boek over html & css daar komt binnenkort ook een artikel over



cito:
misschien weten vele van jullie het al de cito toets gaat weer beginnen. en aangezien ik in groep 8 zit zal ik daar druk mee bezig zijn, om mezelf een beetje rust te gunnen heb ik besloten om dan niet te gaan bloggen. SORRY, sorry, sorry en nog eens sorry. En die week daarna is het vakantie en dan zit ik ook vol gepland, heel misschien dat ik nog tijd kan vinden om een blogpost online te zetten, maar reken daar maar niet op

om van dit treurige artikel nog wat leuks te maken ik heb een bril! en daarom heb ik wat inspiratie voor jullie gezocht, en ook wat eigen foto's:


bron: x 

laten we dan maar meteen beginnen met een quote -nou ja is dit wel een quote of meer een soort tekst?!- een ding weet ik wel ik vind hem leuk!

bron: x

ik merkte sowieso dat ik veel zwart-wit foto's tegen kwam en die vind ik ook erg mooi!
bron: x 

haha, deze vind ik zo schattig! valt niet veel over te zeggen alleen dat ik helemaal niet vind dat als je een bril draagt een nerd bent. Ik zie het juist als een soort extra accessoire! oké je moet wel de juiste bril hebben, want anders staat het niet, maar ik hoop dat iedereen wel weet wat hem of haar goed staat toch?!
bron: x

Ik ben niet echt een hello kitty fan, maar voor deze bril neem ik toch een uitzondering! al weet ik niet of ik hem zou dragen, ik vind hem leuk!

bron: x

weer zo'n zwart-wit foto. Misschien moet ik ook maar eens zo'n foto gaan maken? Dat lijkt me wel leuk!

Dat waren de gevonden foto's nu mijn foto's:


hier zie je het verschil met & zonder bril. wat vind jij leuker?


hier zie je een soort overlay van een (nep) bril.


ik heb gekozen voor een Ray-Ban niet voor het "merk" maar voor de simpele brillen die ze hebben daar hou ik van <3


en hier zie je de bril gewoon los....

wat vinden jullie van mijn nieuwe bril? laat een comment/opmerking achter! ik ben benieuwd wat jullie er van vinden!






Geen opmerkingen :

Een reactie posten