25 jan 2014

update: instagram


hey!
nadat ik nu ook op bloglovin zit kun je me nu ook op Instagram vinden! om al vast een beetje in de sfeer te komen  hier een paar foto's en ik beantwoord wat vragen van de instagram tag die ik voorbij zag komen bij Janouk (ik doe hem niet helemaal) Enjoy!


welke instagram filter gebruik je het meeste?

een tijdje terug gebruikte ik alle soorten die er maar waren voor elke foto weer een nieuwe filter, maar dat begon er heel rommelig uit te zien (al had ik dat niet door) toen keek ik op een account met allemaal foto's die bij elkaar passen ik dacht echt hoe kan dit en dit wil ik ook! nou en toen begon ik te snappen dat dat aan de filter ligt ik gebruik nu niks anders dan walden!




welke hastag gebruik je het meeste?

ik heb niet echt een hastag die ik vaak gebruik. wel maak ik soms een soort van "mapjes" met een hastag. als ik bijvoorbeeld heel veel foto's van een vakantie heb dan maak ik mijn eigen hastag en die zet ik dan bij elke foto zo krijg je een "hastag mapje" met allemaal foto's van de vakantie. let op dat je   een hastag gebruikt die nog niet bestaat! anders staan er foto's van andere mensen bij en dat wil je niet hebben!



welke bekende mensen volg je?

ik vind het altijd zo raar als mensen bekende mensen gaan volgen ik weet niet waarom, maar ik vind het echt raar. en toch doe ik het stiekem zelf ook! ik volg Lauren Conrad omdat ze zulke mooie foto's heeft <3 en Mackle more ik vind dat hij echt leuke en goede nummers maakt! ik volg ook nog wat van die fruit accounts dat is om dat ik telkens bij elke foto weer zin krijg in fruit! haha zo blijf ik ook nog gezond! en ik volg Momo dat is een hondje die zich verstopt in de foto's als je hem gevonden hebt moet je een reactie achterlaten met de #foundmomo ik weet niet of hij echt bekend is, maar hij heeft zoooo veel meer volgers dan mij dus dat vind ik wel bekend ;)



 hoeveel foto's post je gemiddeld?

dat verschilt heel erg de ene dag wel 2 of 3 en de volgende week niks. tja...... dit kan ik niet echt zeggen.


ben je al een beetje nieuwsgierig geworden?? rechts staat een badge van instagram en je kunt ook hier  klikken. mijn naam op instagram is smiletoit aan elkaar maar als je het los in typt kom je ook bij mijn account! ik hoop dat jullie dit leuk vonden! 

heb jij instagram? wat is jou account? laat het me weten en stuur een comment/reactie misschien kan ik je wel volgen :)


3 opmerkingen :

  1. Leuke blog heb je! Ik heb ook instagram (@htmlexi) Ik zal je volgen en ook op bloglovin'!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke tag! Ik heb helaas geen Instagram door problemen met het geheugen van mijn mobiel. Zo jammer!

    BeantwoordenVerwijderen