19 jan 2014

TIP: random dingen

hi! ik merk dat het de laatste tijd beetje bij beetje leer om te gaan met huiswerk & bloggen. En ik heb nu ook al mijn eerste volger op bloglovin! als je dit leest bedankt Joyce!
ik hoop dat dit er steeds meer gaan worden (natuurlijk wil elke blogger dat :)  
als je mij ook wilt volgen kan dat: klik op het badge onder blog archief en welkom, maar voor nu ben ik al blij met 1 volger!!! 
ik heb hier een paar random tips staan die iedereen wel kan gebruiken dus kijk maar veder:

Tip 1: bad-hair day voorkomen

dit vind ik een hele fijne tip, het probleem is alleen dat je dit niet op de dag zelf kunt doen. en hij werkt alleen bij mensen met lang haar
Doe de avond van te voren een vlecht in en ga hier mee slapen. De volgende ochtend doe je hem weer uit en voilĂ  prachtige krullen. Dat kan gewoon geen bad-hair day zijn!


Tip 2: Wat als je een bad-hair day hebt?

dat is simpel volg deze tip! doe gewoon een knot in! hij is simpel maar werkt wel! en ook al heb je het idee dat hij heel rommelig staat. geeft niks dat is juist leuk kijk maar naar Jaimi :

bron: x 

of je doet een leuke staart in zoals Diana. Al heb ik daar vaak wel meer moeite mee op een bad-hair day dan een knot:

bron: x 

Tip 3: Tandpasta NIET gebruiken!

vaak hoor je dat je tandpasta moet gebruiken als je puistjes hebt. en ik heb dit zelf ook een keer getest , maar het hielp niets! Dus dat moet je ook zeker niet doen. wat wel helpt en ook wat natuurlijker is: Citroen sap. In het begin prikt het een beetje maar het helpt wel als je het een paar keer per week doet. of je kunt natuurlijk een scrub gebruiken werkt ook! binnenkort zal ik ook een DIY online zetten over je eigen scrub maken! dus nog even wachten en dan heb jij je eigen srub!!

bron: x 

wat vinden jullie van de tips wisten jullie ze al of waren ze nieuw? willen jullie vaker tips? stuur een comment/opmerking daar maak je me happy me!

Geen opmerkingen :

Een reactie posten