5 jan 2014

street view: Amsterdam

hey lieve allemaal!
morgen begint voor vele van jullie weer school, en voor mij dus ook. Ik heb er eigenlijk best veel zin in om mijn al mijn lieve vriendinnen weer te zien! komende maand hebben we een huiswerk maand. dus ik ga proberen om dat te combineren met bloggen -moet kunnen toch?!-. oké verder op onderwerp in de vakantie ben ik een dagje naar Amsterdam geweest dus heb ik nu een street view voor jullie 
mocht een van jullie nog niet weten wat dat is: kort samen gevat wat de street style is 

fashion

in Amsterdam zag ik heel veel parka's met gele khols, je weet wel van die aan elkaar gebreide sjaals.
ik vind het zelf een leuke combi alleen ik zou het toch eerder in de herfst aan doen. veder heb ik eigenlijk niet zo veel  meer gezien onder het woord "fashion". wel zag ik nog 1 vrouw met een soort body-bont-warmer, bruine broek & panter print schoenen. dat vond ik echt to much. maar als zij dat leuk vind prima...

shoes

qua schoenen zag ik heeeeel veeeeeel timberlands. tja het was te voorspellen. ook zag ik -wat ik zelf heel leuk vond- veel nike's en dat soort sport schoenen onder een lange beige jas. dat vind ik echt tof! alleen het is ook wel een beetje gedurfd vind ik.
o ja... ik heb nieuwe all stars!! ik ben HEPPIE ;)

hair

in Amsterdam kwam ik zoooo veel knotten tegen. en allemaal zo verschillend! de ene in een donut de ander snel & messy. ik vind knotten super leuk. dat is nou echt mijn ding! veder gewoon lang haar. ja dat viel mij ook op ik heb maar 1 iemand gezien met kort haar. waarom? kort is toch ook leuk! oké ik geef toe zelf heb ik ook lang, maar kort lijkt mij ook niet verkeerd!

iedereen veel plezier morgen op school & als je nog vakantie hebt morgen geniet er van!

stuur in een comment/opmerking wat jij de laatste tijd veel op straat ziet & wat jij leuk vind! daar maak je me ook HEPPIE mee!
xo Pleun

Geen opmerkingen :

Een reactie posten