16 jan 2014

#selfie

hey, vandaag heb ik wat selfie's van de afgelopen tijd. i hope you like it! dus kijk maar mee:

☝︎was in Amsterdam bij Dwaze Zaken een heel leuk café! Zeker een aanrader! Helaas was het licht daar een beetje slecht. en tijdens het plaatsen van het plaatje keerde hij. ik heb het een paar keer geprobeerd om hem om te draaien dus bij deze. :( dus sorry daar voor.



☜Dit was op nieuwjaarsdag ik was met mijn vriendin druk bezig sterretjes af te steken -is eigenlijk best leuk hóór ;)






is een foto die ik heel erg met filters heb 
bewerkt resultaat; vuur-rode haren! ☟















Vinden jullie dit leuk om wat eigen foto's te zien? moet ik dit vaker doen? stuur een comment/opmerking  -vind ik heel leuk om te krijgen!
om jullie nog blij te maken morgen komt er nog een artikel online! een soort kadootje ;)


Geen opmerkingen :

Een reactie posten