7 jan 2014

recept: milk shake

hi!
ik heb het kunnen combineren -huiswerk & bloggen- ! dus vandaag voor jullie weer een artikel. Ik moet toegeven, het is een beetje een klein artikel. maar het is wat!
we gaan een .........MILKSHAKE maken!

ik vind het echt heerlijk! en i know het is winter, maar het lijkt lente dus dit recept is wel toepasselijk voor het weer!

nodig:

-1 mango (kun je ook vervangen door ander fruit, maar ik vind mango persoonlijk heel lekker!)
-4 schepjes ijs (room ijs of slagroom, als je vanille ijs doet is de suiker niet nodig)
-150 ml. melk
-1 theelepel vanille suiker
-blender 

how to make?

stop alles in de blender (volgorde maakt niet uit ;)
mix het. als je denkt dat je klaar bent kijk dan nog even met een lepel hoe dik het is (het moet door een dik rietje kunnen) anders kun je er nog wat extra melk bij doen. helemaal goed -niet te dik en niet te dun-? niet vergeten om het in een mooi glaasje te doen en een leuk rietje. hier kun je trouwens nog leuke tips vinden voor een randje om je beker en meer!

ga jij dit zelf maken? laat het me weten in een  comment/opmerking daar maak je me echt vrolijk mee!!


Bronnen: xx

Geen opmerkingen :

Een reactie posten