9 jan 2014

App: toca tailor

hi! ik begin nu echt in de sfeer van het scholen bezoeken te komen. ben laatst al naar een scholen markt geweest. en ik begin steeds meer te snappen dat mensen het altijd zo moeilijk vinden om een school te kiezen! vandaag heb ik een review over een App. dat zie je niet vaak hè?


toca boca

de App komt van het 'merk' toca boca. dit merk maakt kleuter & peuter Apps. Ja, toca tailor is ook een 'kleuter App', maar dat zegt nog niet dat het niet leuk is! toca boca maakte onder andere deze App's:

-toca doctor
-toca hairsalon
-robot lab
-toca train
-toca band

info & werking

in deze app ontwerp je zelf kleren. er zitten allemaal prints en je kunt ook je eigen foto's gebruiken!  ook zitten in de app allemaal accessoires die je bij je popetje aan kunt doen zoals: schoenen, kettingen, mutsen & brillen. er zijn 4 verschillende soorten poppetjes: meisje (tailor), jongen,  lynx en luiaard. de app werkt heel makkelijk, omdat hij eigenlijk voor peuters & kleuters is. Hij kost helaas wel geld :(, maar er is ook een gratis versie: toca tailor fairy tales. Zoals de naam al zegt, daar zijn de poppetjes feeën & kabouters. vind ik zelf iets minder leuk, maar is ook wel aan te raden! 

conclusie

toca tailor is ondanks dat het een kleuter app is, een super leuke app. makkelijk in gebruik, maar of het het waard is om te kopen weet ik niet. ik zou eerst de 'fairy tales' uit proberen. als je dat leuk vind en er wel 2,99 voor wilt betalen zou ik dat zeker doen!

toca tailor (toca boca)
App store 
2,99

voor filmpjes:  toca-tailor        fairy-tales

ik vond het lastig om zo'n review te maken dus ik raad vooral aan de filmpjes te kijken -dat is wel duidelijk- wat vind jij hier van? stuur een comment/opmerking, wordt ik happy van!

Geen opmerkingen :

Een reactie posten